Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

mim #5 guguklu

23:06 Keiradaisy 2 Comments Category : , ,






DrCoffee yine beni mimlemiş!!! 
Bana yazacak bir şeyler verdiği için kendisine teşekkür ederim.



Kendinde en yetersiz bulduğun durum?
Sosyalleşmek. Kalabalık bir ortamda bildiğin çenem kilitleniyor sanki konuşamıyorum. Önce o insanlara alışmam gerekiyor. Ne olur sanki hemen konuşsam?


Hayatında düzenlemen gereken şeyler?
Kesinlikle uyku düzeni. Ne kadar erken kalkacak olursam olayım sabaha kadar oturuyorum… Üstelik 2 saat uykuyla dolaşıp tekrar sabaha kadar takılıyorum. Nasıl yaşıyorum emin değilim. Tabii bir zaman gelip akşama kadar uyuduğumda oluyor o ayrı.



Kendine yeni donanımlar katacak mısın? Ne ki onlar?
Umarım donanım derken doğru algılamışımdır :D Öncelikle yarım bıraktığım İngilizceyi bitirmek istiyorum sonuçta bir belgem olsun elimde. Fransızca en çok öğretmen istediğim dillerden biri. Bir de Korece… Bir de işaret dili. İstediklerim say say bitmez benim.
Bunun dışında piyano çalmak çok istiyorum bir öğrensem iyi olacak.


 Hazır başlamışken Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersi de mi alsam ki O.O


Yapmak istediğin etkinlik var mı? Rotan ne?
Rotam? Kpss’yi kazanmak. Düşünebildiğim tek şey bu.


Çocuğuna mirasın ne olacak? 5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri söyle bakalım..
Çocuğuma mirasım kitap okuma kültürü ve hayvan sevgisini bırakacağımı düşünüyorum. Kitaplarımı bırakır mıyım emin değilim :P 5 seneye kadar elimdeki kitapları bitirmek istiyorum. Ever o kadar çoklar



İşaret dili öğrenme istediğim kaynağı^

Ben de Hilal, Sinem ve Cemre Ne Okuyor’u mimliyorum :)






RELATED POSTS

2 yorum

  1. Hemen yanıtlıyorum. Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Yaptığın icin teşekkür ederim :-)
    Ah! Biz kitap kurtlarinin en buyuk sıkıntısı sosyalleşmek :-)

    YanıtlaSil