Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Anime : Ao Haru Ride

00:41 Keiradaisy 3 Comments Category : , , , , , , , ,



Aldığım haberle havalara uçtum şu an!!! Ao Haru Ride’ın animesi çıkmış!!! Hatta ilk üç bölümü de gelmiş!! 42 bölümü yayınlanan manga en sevdiklerim arasında yer alıyor, ara sıra da erkek karaktere sinir oluyorum ama olsun. Manga yorumunu yakında yapacağım ama hemen konuyu yazayım anime için.




Yoshioka Futuba yani kızımız yeni lise hayatında imajını ve hayatını baştan yaratmak istiyor. Bunun en büyük nedeni ortaokul boyunca kıskanç arkadaşları tarafından kıskanılması (kızı güzel diye dışlamışlar ne olmuş kız güzelse?!!) ve yanlış anlaşılma yüzünden hayatının aşkı ve benim bazı hareketlerine gıcık olsam da aşık olduğum Tanaka-kun’a aşkını ilan edememesidir.

Şimdi, lise arkadaşları kızımızı kıskanmasın diye erkeksi davranma peşine düşüyor, sürekli bir şeyler yiyor (kilo almadığı için bazı kızlar buna sinir olabilir dikkat etmesi lazım) Hayatı böyle gayet güzel giderken illa bir bozukluk çıkacak ya tekrar Tanaka-kun’la karşılaşıyor. Şimdiki adı Mabuchi Kou olmuştur erkek karakterimizin. Ona, çocukken kendisinin de aynı duyguları beslediğini, ama artık hiçbir şeyin aynı olamayacağını söyler. Futuba’nın da lise hayatı böylelikle başlamış olur.


Animeden çok ümitliyim daha izlemediğim için yorumunu yapamıyorum ama izlediğim anda güncellemesini yapacağım. Mangaya gelirsek onu da baştan okuyup ayrıntılı bir yorum yapmayı düşünüyorum. Umarım en kısa zamanda yerine getiririm.

Not: Bildiğim sevinçten çığlık attım çıktığını duyunca. Daha çok shoujo - romantik mangaları animeye çevirmeleri lazım. Yetkililere duyurulur!





RELATED POSTS

3 yorum

  1. Düşünsene yiyiyorsun yiyiyorsun kilo almyorsun *-* Şu anda kızı feci kıskandım.Vurabilirim :D Bu arada afişi ne kadar çok beğendiğimi söylemiş miydim ? Arka plan yaptım *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiş çok tatlı arka plan yapmayı düşündüm ama biliyorsun Karamel'i kaldıramam oradan :D
      Şu yemek olayı biraz beni anlatıyor O.O Vurma bana :D

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil