Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı

20:37 Keiradaisy 14 Comments Category : , , , , , , , , , , ,


kitap

Herkese merhaba! 
Ejderin Kütüphanesinin başlattığı etkinliğe sonunda cevap veriyorum.  İşte kütüphanemdeki en beğendiğim 10 kapak. Serilerin her ne kadar tamamını almış olsam da siz onları bir görün ayırmak olmazdı şimdi.






1- Ruhsuz Serisi, Jodi Meadows
Kapağına ölüp bittiğim bir seri. Konusu da bir o kadar güzel. Reenkarne olan bir toplumda doğan dışlanmış, geçmişi olmayan bir kızı anlatıyor. Reenkarne olan insanlar her hayatını hatırlarken bu kız tamamen yeni bir ruhla doğuyor. Kızımız çok güçlü ve her zorluğa karşı dimdik ayakta. Aşkı da unutmamak gerek.


2- Beni Seç Serisi
Bu seri de hem kapak hem konu olarak bayıldıklarımdan. Maxon'dan bahsetmiyorum bile. Bir sürü genç ve güzel kız prensin ve elbette tahtın peşinde. Ana karakter olarak da America var. Bazen insanı deli eden ama yine de güçlü bir karaktere sahip olan bir kız.


3- Uyumsuz Seri, Veronica Roth
Evet itiraf ediyorum bu seriyi hala okumadım. Kitap rafımda yıllandı ve inat etmiş gibi hala başlamadım. Söz yandaşı aldığım anda başlayacağım. 


4- Melez Sözleşmeleri, Jennifer L. Armentrout
Bu seri hakkında ne diyebilirim ki? Çok eğlenceli, bir sürü mitolojik öge barındırıyor (en sevdiğim), kavga dövüş ve aşk hiç bitmiyor. Hala böyle olunca da insanın sevmemesi için deli olması gerekiyor.


5- Pür Serisi, Julianna Baggott
Merak edip aldığım seri. İkisi de durduğu halde hala okunmayı bekliyor.
  

6- Mefisto, Trinity Faegen
Okunmamış ne kadar kitabım varsa yüzüme vurmuş gibi hissediyorum şu an. Eğer böyle bir şey olsaydı surat kalmazdı bende o ayrı. Sürekli kapağını görüp merak ettiğim ve sonunda kütüphaneme katılmış olan kitaptır kendileri.


7- Araf, Jamie McGuire 
 Okumadım, okumadım, okumadım. Kapağı güzel ama dimi.


 8- Ağaçtaki, Janne Teller
Kapağı ilk gördüğümden beri büyük sempati besliyorum. Kesinlikle okunması gereken bir kitap. 


9- Tatlı Bela, Jamie McGuire
Kelebeklere aşık olduğum için bu kapağa bayılmıştım. Belalı tiplere de hastayım zaten.


10- Hiçlikten Gelen Kız, Justin Cronin
Kapağına aşık olup aldığım kitap, hala rafımda okunmamış bir şekilde bekliyor. Atansam hepsini bitireceğim ama... Hadi bakalım hayırlısı.

Klasik olacak ama bu etkinliği yapmak isteyen herkesi etiketliyorum.
Bunun yanında  Uzaklarda Arama, Cemre Ne Okuyor? ve Febris'in Günlüğünü de etiketliyorum :) 




RELATED POSTS

14 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Zevklerimiz aynı diyorum inanmıyorsun bana :P

      Sil
  2. Çok güzeller özellkikle Ruhsuz Serisi ve Ağaçtaki'nin kapaklarını sevdim (:
    Bende yarın bakayım kitaplığıma (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim eğer okumadıysan :) Ağaçtaki konu olarak biraz ağır ama gerçekten çok iyi.
      Yazını sabırsızlıkla bekliyorum ;)

      Sil
  3. Etiketlemişsin teşekkür ederim. ^^ En kısa sürede yazacağım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni bir etkinlikte mimledim. Umarım katılırsın. ^^
      http://kitapgibisevilesi.blogspot.com.tr/2014/08/hangisini-secerdiniz-kitap-mimi-mim7.html#comment-form

      Sil
    2. Tabii ki teşekkür ederim :)

      Sil
  4. En kısa sürede yazacağım, teşekkürler etiketlediğin için :)

    YanıtlaSil
  5. Blogumda senin için bir mim var yaparsan çok sevinirim :) http://kitapkurdunundusunceleri.blogspot.com.tr/2014/09/mim-kitap-kahramanlar-ve-biz-2.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve yaparım :) Zaman bulduğum anda biriken tüm mimleri yapacağım. Teşekkür ederim :)

      Sil