Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Hangisini Seçerdiniz Kitap Mim'i \ Would You Rather Tag Mim #7

21:35 Keiradaisy 4 Comments Category : , ,








Cemre Ne Okuyor? ve Febris’in Günlüğü beni çok güzel bir mime eklemiş. Eh, ben de kafamı dağıtmak için çok güzel bir yol bulmuş oldum. İkisine de çok teşekkür ediyorum ve şu anda oturup ödevimi yapmak yerine – dershanede ödev olur mu diye sormayın lütfen – bu mimi yapıyorum.









1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı ?

Kesinlikle seriler! Hele yazar iyiyse ve her kitabında harikalar yaratıyorsa yeme de yanında yat. Hem sevdiğim karakterleri tek kitapta terk etmemek de var.

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak ? 

Bunda kadını seçeceğim. Her ne kadar erkeklerinde çok güzel kitapları olsa da…

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı , internet üzerinden kitap almak mı ?

Neredeyse her kitabı internetten almış olsam da hile yapıp kitapçıdan almak diyeceğim. Ortamı bile farklı. Ama ben kitapları toplu aldığım için sonradan çok kol ağrısı çekiyorum evde. Bakınız kitap fuarı eve nasıl adım attım bilmiyorum. İnternetten indirimli, kapına gelmesi artı bir özellik tabii ki.

4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı ?

Kitap okumaya Medyum – Stephen King ile başlayıp üstüne Cinnet’i izleyince… Bir de çocukluğumun filmi Yeşil Yol ve Esaretin Bedeli’ni ekle bunda kesinlikle film kazanır.

5-Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı ?

5 Kitap mı O.O eğer öyle bir şey olsaydı dünya daha güzel bir yer olurdu :D Ve bu kategoride haftada 5 kitap kazanıyor sevgili okurlar. 

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak ?

Her zaman bir şeyler yazmayı sevmişimdir. Profesyonel bir yazar olup gizli gizli yorumlar yapmak tam bana göre olabilir.

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı ?

Sevdiğim kitapları tekrar tekrar okumak en sevdiğim şeylerden biri. Neden elimde bu kadar kitap birikti sanıyorsunuz?

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı ?

Şimdi bunların hangisinde eve kitap götürebiliyoruz??? Kütüphane diyeceğim. Havasında bir şeyler var o ortamın, oturur tüm gün kitap okur ve kitap okuyanları izler dururdum ben.

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı ? (Çevirinin bozukluğu için hepinizden özür diliyorum. Orjinal metin :  Only read your favorite genre, or every genre except your favorite? )

Başka türlü çeviren olursa helal olsun :D Her türlü kitap okumaktan yanayım ama illa birisi seçilecekse favori tür kazanır.

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?

İtiraf: Anita serisini e-kitap olarak okumuştum ama kitabı alıp okumak kadar zevk vermedi. Ben de seriyi alıp tekrar okudum O.O Ne o öyle kağıt lazım kağıtt, gözlerim acıyor hem e-kitapta.



Gerçekten çok eğlendim cevaplarken :D Daha önce oturup da düşünmediğim sorulardı. Elif, Müge , Dracula's House , Hilal , Ecrin ve The Cursed Paradise’ı mimliyorum :) İyi eğlenceler.

RELATED POSTS

4 yorum

  1. Yazar olup gizli yorum yazmak tam senlik sanırım :D Ayrıca mim için teşekkürler, bilgisayar başına geçer geçmez yazıyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizli şeyler hoşuma gider :P
      Yaptığın için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Kendimi zorla mimlettim. :) Yakında gelecek canısı. ^_^

    YanıtlaSil