Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Geri Döndüm!!

14:16 Keiradaisy 4 Comments Category : ,




Merhabalar!! Sonunda yaz tatilinden geri dönmüş bulunuyorum. Her ne kadar benim için işkence haline gelse de bu sıcaklarda denize girip çıkmak, rahatlamak ve sınav stresinden birazcık da olsa uzaklaşmak çok iyi geldi. Güzel yanlarından biri de bol bol fotoğraf çektim. Çoğu doğa fotoğrafı olmakla birlikte kardeşimin fark etmeden çektiğim fotoğrafları da oldukça sanatsal oldu bence.

Neden işkence haline geldiğini de açıklayayım; sabahın 5.30’unda kalkıp dershaneye gitmek ve anca akşamüzeri geri dönmek pek de “tatil” adını alamıyor maalesef. Zaten ben de anca iki kere gidebildim ve sonra pes ettim. Yok yani olmuyor.

Eh şimdi tatil de bittiğine göre ben yine test kitaplarına gömüleceğim :( Yani tatil resmi olarak sona ermiş durumda benim için. 


Bu on günlük tatilimde de birkaç kitap okumayı başardım kendimi tebrik ediyorum. Artık bir sürü film, dizi ve kitap yorumum birikmiş oldu umarım unutmadan yazabilirim. Eğer hala tatilinize devam ediyorsanız benim için de eğlenin ey kitapseverler! 

RELATED POSTS

4 yorum

  1. Yorumlarini sabırsızlıkla bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hemen yazmaya başlasam iyi olacak :D Daha yeni mimi yapacağım :D

      Sil
  2. Şu an herkesin dersaneye başladığını fark ettim. *-* İş ciddi ve korkunç bir hal aldı, Allah'ım.. O.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Felaket strese giriyorum O.O Kalpten gitmezsek iyi...

      Sil