Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap Alıntı: Kovan - Laline Paull

17:00 Keiradaisy 10 Comments Category : , , , , , ,

kovan kitabı



"Mavi gökyüzünün neye benzediğini unuttum. Çocukların okulu da başladı, onlar için kesin daha da zordur."
"Farkında bile değiller.Hayatları internet başında geçiyor."  

 "Ben Flora 717"
"Konuşan bir temizlik işçisi. Çok enteresan."



Herkese Merhaba!
Bu alıntı olayını beğendiğiniz mi? Hem sayfayı canlı tutmak hem de sizi biraz kitap hakkında heyecanlandırmak için böyle bir şey yapayım dedim. Hem okuma günlüğü gibi olur okuduğum yere kadar neler düşündüğü mü de not ederim dedim. Daha çok kitap sayfalarını çekip koymak istiyorum ama böyle kapak resimlerini de koysam güzel olacakmış gibi geliyor. 

Kovan kitabını okumaya başladım ve kendimi arı çizerken buldum. Resim çekerken yaratıcı olsun az dedim. Sonra o arı bitince çiçeğe başladım. Paslanmışım azıcık ama sonuçtan çok memnun oldum. Kitap şu ana kadar hoşuma gitti ama bir sorunum var! Aklım sürekli normal insanlara gidiyor onları hayal ediyorum. Sonraki cümlede ise okuduklarımın arı olduğu yüzüme vuruyor ve hayalimde tekrar arılar canlanıyor. Neden bu kadar takıntı yaptım bilmiyorum ama yakında rüyamda kaslı arılar görecek gibiyim benden söylemesi.
Unutmadan bu alıntı fikri iyi mi kötü mü bana söyleyin. Sayfayı boş doldurmuş olmam değil mi?

RELATED POSTS

10 yorum

  1. Kovan mükemmeldi. MÜKEMMEL ÖTESİYDİ. OKURKEN BAYILMAK İSTİYORDUM.
    Ayrıca bu kadar güzel çizdiğini unutmuşum. Arada böyle resimler buralara.
    Alıntı zaten <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihiihihi mutlu oldum şimdi :D Kovanı kesin ben de seveceğim şimdi gidiyorum devam etmeye. Bundan sonra daha çok kitap temalı resim gelebilir :O

      Sil
  2. Bende okumak istiyorum(Bir CEO)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesli güldüm sayende :D Ceoların okuması lazım bunu bir de bana kitap almaları :P

      Sil
    2. Alcam alcammmmm

      Sil
  3. Kitabı okumamıştım ama merak ettim (:
    Bence çok güzel bir fikir olmuş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok değişik. Okumanı tavsiye ederim :)
      Çok teşekkür ederim :D

      Sil
  4. İlginç bir kitaba benziyor, merak ettim. Ayrıca blogumda senin için bir mim var yaparsan sevinirim :D http://kitapkurdunundusunceleri.blogspot.com.tr/2015/01/mim-5-sosyal-medya-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylemeden gidemeyeceğim sayfayı açtığımda çalmaya başlayan Jayme Dee - Rules'u çok sevdim :D

      Sil
    2. Şarkı listesine yeni şarkılar eklemem lazım ama beğendiğine sevindim :D Mimi en kısa zamanda yapmaya çalışacağım ama bazen uzun sürebiliyor :D Teşekkür ederim çok :) Kitabı da tavsiye ederim.

      Sil