Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap Alıntı: Kovan - Laline Paull #3

20:55 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , , , , , , ,

laline paull


“Senin cinsin savaşmaz.”

“Ölümden sonra ebediyet gelir.”

“Sen kaybedilemeyecek kadar değerlisin”


Kitabı bitirdim ama ne yorum yazsam diye düşünüyorum şu an. Ne kadarını anlatabilirim? Ne kadar detay vermeliyim emin olamadım. Dün bitti kitap ben hala düşünüyorum. Çok güzel, değişik ve birazcık da dehşet doluydu. Kitabı okumanızı öneririm.

Büyük ihtimalle de yarın yorumu yayınlayacağım. Spoiler vermeyeyim en iyisi yarınki  yorumda. Konuyu kısaca anlatırsam zaten hoşunuza gideceğini düşünüyorum. Yakında turunu yapacağımız (aslında başladı bile) Cambaz’ı okumaya gidiyorum.


RELATED POSTS

2 yorum

  1. Değişik bir kitap, merak ediyorum. :D
    Bu arada seni mimledim, haberin olsun. :D
    http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2015/01/mim-11-smiley.html

    YanıtlaSil