Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Dizi: Kardeş Payı'na Sonunda Kavuştuk!

22:58 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , , ,




"Sevmek senede 3 bölüm izleyeceksin diye tüm yıl Sherlock Holmes'u beklemektir."

Kardeş payı geri döndü. İzlediğim tek Türk dizisi de olan Kardeş Payı'nın 2. sezonu başladı. Özletmiş kendini! Bomba gibi geri döndüğünü söyleyebilirim. Eğer hala izlemeyen varsa internetten sansürsüz izlesin. Star'ın bu kıyağı çok hoşuma gitti. Keşke her diziyi bu şekilde izleyebilsek. 

Diziyi izlemeyen varsa hemen bir özet geçeyim konuyu. Metin, Ali, Feyza adlı üç kardeşin hikayesini konu alıyor. İki dahi kardeş Metin ve Ali (bunlar tesisatçı) "Dünyaya barış ve mutluluk getirecek." bir icadın peşindedirler. Kimse onlara inanmaz, sponsorları yoktur ama bir süre sonra işler ciddiye biner.  Komedi ağırlıklı bu dizide öyle anlar var ki bilgiyi çaktırmadan veriyorlar. Duygusal anları da ekledin mi harika bir dizi çıkıyor ortaya. Hiç olmazsa bir bölüm izleyin ki dizinin ne kadar güzel olduğunu görün!

Bir de Sherlock Holmes'den bahsedip özlemimi arttırdı ya. Bekle bir sene daha şimdi O.O 
Bu Sherlock Holmes olayının spoiler olmadığını düşünüyorum? Değil, değil mi?


RELATED POSTS

2 yorum

  1. Benim de izlediğim tek Türk dizisi. Her bölümünü sansürsüz en az ikişer kere izledim. Hastasıyımmm :) Çok mutluyum başladığı için *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok seviyorum :) ne yazık ki bizim dizileri izleyemiyorum ama kardeş payı gerçekten kaliteli bir yapım :)

      Sil