Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap Alıntı & Okuma Günlüğü: Karanlıkta Buldum - Seni A. Meredith Walters

00:36 Keiradaisy 0 Comments Category : , , , , , , , , ,

go kitap


İyilik senin erdemin. Duru güzelliğin ise silahın.

“Bir bakış, bir dokunuş, bir öpücük. İlk aşkınızın çok güzel olması gerekir, öyle değil mi? Belki de hala güzeldir, bilmiyorum… Tek bildiğim, şu an cehennemin dibindeki izbe bir motel odasının leş gibi banyosunda dizlerimin üzerine çökmüş, pütürlü fayanslarından erkek arkadaşımın kanını silmeye çalıştığım.”

"Delikler kapanır... Sökükler yeniden dikilir...Ama ben hiçbir zaman eski halime dönemem... Ondan önceki halime... Benim delicesine güzel aşkımdan önceki halime..."



Go! Kitap yeni bir yayınevi olmasına rağmen hemencecik kalbimizi çaldı! Kitap kapaklarının Mıknatıslı olmasının da buna etkisi büyük. Hem böylece çantaya koyduğunuz zaman istenmeyen sayfa kıvrılmaları da önlenmiş oluyor. İlk nasıl okuyacağımı bilemedim ama mıknatıs tarafını kitabın en arka sayfasına koyunca çok rahat olduğunu fark ettim. Direk açarsanız da sıkıntı olmuyor. 

Kitaba daha yeni başladım ama şimdiden sevdim. Önsöz şok etti beni zaten. Yazarımız 10 sene boyunca sorunlu ve suistimal edilmiş çocuk ve gençlere danışmanlık yapmış. Eminim tecrübelerini bu kitaba yansıtmıştır.

RELATED POSTS

0 yorum