Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap İndirimi

23:09 Keiradaisy 10 Comments Category : , , ,


Arkadaşlar Okuoku'da Artemis, Everest %32 indirim Yabancı Yayınlarında  ise 9.90 kampanyası başlamış! 
Hiç Okuoku'dan alışveriş yapmadıysanız tamamen güvenli olduğunu söyleyebilirim. Alışverişlerimde hiç sorun çıkmadı. Bir keresinde kitap yanlış basım olduğu için değiştirilmesini istedim. Anında kitabı geri yollamamı söylediler ve en kısa sürede de değiştirdiler. Oldukça ilgililer yani. Hiç çekinmeyin bir linklere bakın. Zaten bizim gibi kitap kurtları kitap almadan duramıyor ne yazık ki.

RELATED POSTS

10 yorum

  1. ben de kitabın birine bakıyordum..her yerde 28-27 lira okuoku'da 23.. demek keramet kampanyadaymış :D eh yakın tarihte bir kitap alışverişi şart oldu keira'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıskandırıyorsun beni :D bir süre kitap alma sen :D

      Sil
    2. ama ama çok birikti almak istediklerim.. amip gibi bölünerek çoğalıyorlar sanki :D :D

      Sil
    3. Giderek artıyorlar :D Bir yerden para çıkması lazım bize ki tüm istediklerimizi alabilelim

      Sil
    4. piyango oynayalım :D :D
      eskileri mi sat.. tamamlamadan vazgeçtim bu fikirden :D :D

      Sil
    5. Düşüncesi bile kötü :D tamamlama sen onu :D
      Dışarıdan gelirken oynasam mı acaba diye düşünüyordum ve bu yorumu gördüm :O çıkar mı ki?

      Sil
  2. Bilgilendirme için çok sağol. En kısa zamanda bir kitap alışverişi kaçınılmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) indirimli kitap almak daha bir güzel oluyor :D

      Sil
  3. Hiç alışveriş yapmadım ama herkes memnun :D En kısa zamanda denemem lazım artık kitapyurdu çok pahalı geliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuoku en uygunu diye düşünüyorum :) kitapsihirbazı ve D&R'da da bazen çok güzel indirimler oluyor.

      Sil