Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Mim #3 Kendinle Yüzleş

22:23 Keiradaisy 2 Comments Category : , ,


Drcoffee beni mimlemiş. Hemen cevap veremesem de şimdi yazıyorum ve kendisine teşekkür ediyorum J

1.Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?
Yaşadıklarımızın içimize işlediğini düşünenlerden biriyim, her ne kadar çevresi kötü olsa da (yada bunun tam tersi) harika olan insanlar var. Yani her şey kendimizde bitiyor. Geçmişim olmasaydı yada bunların hepsini unutmuş olsaydım yine de kendim olurdum. Yine kendim olur ve şu anda ne yapıyorsam yine onu yapıyor olurdum.  

2.Annen, baban senin için ne ifade ediyor?
Hani bazen çok sinirlenirsin ve ağzından bir şeyler kaçar ama bunun sonucunda da günlerce için içini yer ne kadar aptalca bir laf ettim, kesin kırıldı diye. Bunun sadece anne ve babamıza karşı hissedileceğini düşünüyorum. Her ne kadar kızsak da olmazsa olmazımız onlar. Ben ağlarken benle ağlayan bir annem varken, beni anlayan bir babam varken daha ne isteyebilirim ki?




3.İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?
İmkansız diye bir şey olmadığını düşünenlerdenim. Eğer gerçekten bir şeyi istiyorsam bunu gerçekleştirmek için elimden geldiği kadar çalışırım. Olmazsa da her şeyde bir hayır var der, yoluma devam ederim. Yani öncelikle istemem lazım bu imkansız şeyi.

4.Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?
Şu anda liseden atabilmek için üniden ders bırakmış, dershanede sürünen, sürekli kitap okuyan, film izleyip oyun oynayan biriyim. Atandıktan sonra ise hayat kurtaran kişilerden olmak istiyorum, bunun heyecanını yaşamak istiyorum… Umarım istediğim kadar parlak ve faydalı bir macera olur.

5.Kalbin daha önce kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?
Daha neşeli olacağıma eminim. Çok küçükken yaşadığım bazı olaylar ve depremden önce sürekli güldüğümü söylerlerdi. Şimdi ise ilk başta insanlara karşı çok soğuk oluyorum, güvenmiyorum. Sanırım bunlar olmasaydı daha neşeli, arkadaş canlısı biri olurdum. Her ne kadar kalp kırıklığı hakkında değil bu deseniz de insanın arkadaşlarını kaybetmesi bence en büyük kalp kırıklıklarından biri.(soruyu nerelere çektim) He erkek arkadaş olayı diyorsanız onu da yaşadım ama insan zamanla unutuyor sadece ufak bir sızı kalıyor kalpte o kadar… Doyurucu ilişkide yok bende o neymiş :D Kitaplarla mutluyum ben. 

Son olarak da bende Ecrin'i ve Müge'yi mimliyorum :) 



RELATED POSTS

2 yorum

  1. Cevapladigin icin teşekkür ederim :-)
    Imkansizi basarmak icin başarıya once inanmak gerekiyor sanirim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet başarıya inanmadan insanın kendine güveni de olmuyor :)

      Sil