Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Yeni Kitaplar!!

22:00 Keiradaisy 0 Comments Category :




     İngilizce kitaplara merak salmıştım bir süredir. Sordum soruşturdum kendime bir site buldum. Çoğu Türk sitesi İngilizce kitapları bulundursa da ben daha çok ciltli kitaplar aradığımdan yurt dışındaki bir siteye sipariş verdim. Betterworldbooks adlı bu sitede kullanılmış, kullanılmamış kitapların neredeyse hepsi mevcut. Ayrıca kargo parası da ödemiyorsunuz (en büyük avantajlardan biri bu). Bunun yanında kampanyaları da takip ederseniz oldukça uyguna alabiliyorsunuz. Kitaplar use very good , used good, used acceptable gibi kısımlara ayrılıyor. Ben used goodlardan aldım.





      Bunlar aldığım kitaplar. Büyük bir Harry Potter hayranı olarak bir de İngilizce okumasam olmaz dedim.


      Kitabın coverı ne kadar zarar görmüş ve yırtıldığı için bantlanmış olsa da yapacak bir şey yok ne yazık ki. Bunun yanında Felsefe Taşı ilk baskı ve çok düzgün geldi.

      
     Bargain Bin kategorisini kullandığım için kitapları beşe tamamlamam gerekti (5 kitap 30$). Bende Türkçesi "Şeytani Aşk" olan Cassie Ryan'in serisini aldım. Siparişi verdiğim akşamın hemen ertesi gününde kargoya verildi ve 14 iş gününde elime ulaştı.




Katıldığım etkinlikten bana ve kardeşime gelen kitaplar. Kardeşim Tatlı Bela'yı okumuş durumda ve sürekli beni de okumam için dürtüyor. Çok beğenmiş kitabı.


Güneşi Uyandıralım'ı çocukken okumuştum ve çok etkilenmiştim (kuzenimden çarptım bu kitabı :D ). Şans eseri bu kitaplara rastladım. Oldukça uyguna geldi bana. Bulmuşken alayım dedim dayanamadım.


Ehem... Buradakiler de okunmayı bekleyen kitaplarım. En kısa sürede okunacaklar tabii.



Bu kadardı işte.






  se

RELATED POSTS

0 yorum