Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kahve, Yanında da Biraz Opal Alır Mısınız?

14:22 Keiradaisy 0 Comments Category :









  Gecenin ikisinde Opal'i bitirdim ve dehşet içindeyim. Bir sonraki kitabın derhal çıkması gerekiyor yoksa çıldırabilirim!! O nasıl bir kitaptı nasıl bir sondu. Hani bazı kitaplar öyle bir sonla biter ki neden tüm seri çıkmadan okudum ben bunu dersiniz aynen öyle işte.

   
    Şimdiye kadar Daemon ile Katy arasında bir bağ oluşmuş (biri öldü mü diğeri de ölüyor), Dawson kurtarılmış, Simon kaybolmuş ve Blake'in planları ortaya çıkmıştı. Opal de ise Beth'den ayrı kalmak istemeyen Dawson için kolları sıvıyorlar ve onu kaçırma planları yapıyorlar. Bu arada Will ve Bart...Bill...Biff... yani Blake'ten (Daemon  ne derse o ) bir süreliğine kurtulmuşlardı. Yeri gelmişken Simon'a ne olduğu da açıklanıyor kitapta sonlara doğru. Simon'ı pek sevmediğim için başına ne geldiği pek umurumda olmadı açıkcası... Adam'ın ölümünden sonra Dee'de çok değişti sanki her şey için Katy'i suçluyormuş gibi geldi bana. Favori karakterimden biri olan Dee'den böyle yaptığı için soğudum biraz.

    Kitap yine beklentilerim çok üstündeydi birkaç gün üstümden atamayacağım büyük ihtimalle etkisini. Tek rahatsız olduğum konu yazım yanlışları... 




ALINTILAR:


"Al işte. O koca egon yine engel oluyor." diye takıldım. Dudaklarını çenemin alt tarafına getirdi. "Neye engel oluyor?"
"Mükemmel ambalaja."


"Sakin ol Kedicik, yoksa sana oynaman için yumak yün bulurum."


"Buraya sevişelim diye çağırmadım seni."
"Hadi ya, tüh."


"Nesi var bunun ya?"
"Ne bileyim." dedim tabağımdaki etle oynayarak. "Herhalde muayyen günü geldi." (Katy, Daemon hakkında)


Dawson eğildi, başını avuçlarının arasına aldı. "Sen çeneni hiç kapatmaz mısın?"
"Yalnızca uyurken." diye yanıt verdi ____ (ismi saklıyorum). 
"Bir de ölünce." diye laf attı Daemon ona.


Daemon birden kaskatı kesildi.
"Ah Tanrım, bebek İsa aşkına, gözlerim!" diye feryadı bastı Dee. "Gözlerim!" (Dee onları basınca)


"Ne yapıyorsun sen?"
"Seni soyuyorum."


























RELATED POSTS

0 yorum