Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout

19:30 Keiradaisy 2 Comments Category :


            Elimden düşüremediğim obsidiyeni bir günde bitirdiğimi itiraf etmek zorundayım. Herkesin hayalinde yer edinen karakterlerden birazcık farklı Daemon... Ukala , hazır cevap ve ağzınızın suyunu akıtacak kadar yakışıklı.   Hazır olun!! Seksi , yakışıklı , kendini beğenmiş  bir o kadar da öküz olan Daemon'a kesinlikle aşık olacaksınız.

        Konuya gelecek olursak babasını kaybettikten bir kaç yıl sonra annesinin yeniden bir başlangıç yapmak isteğiyle kasabaya taşınan Katy ilk başta bu durumdan pek memnun değil... Annesine de kıyamıyor ve bunu ona hissettirmiyor. Tabii durum yan komşusu Daemon'ı görence tamamen değişiyor. En azından Daemon ağzını açana kadar. Daemon bildiğin yerden yere vuruyor kızımızı her seferinde de onu istemediğini dile getiriyor. En sonunda kızımız bunun nedenini ortaya çıkarıyor!!! Daemon aslında bir uzaylıymış!! Bizim bildiğimiz koca kafalı yeşil yaratıklar yerine Daemon gibi birini karşınızda bulduğunuzu düşünsenize (sürekli onun ne kadar yakışıklı olduğundan bahsediyorum ama yapacak bişi yok kendime engel olamıyorum!! Bir saniye akan salyalarımı silmem lazım) Daemon uzaylı yanını Katy'nin yanında gerçekleştiriyor ve bu kızımıda bir iz bırakıyor. Kötü adamlar tarafından pırıl pırıl işaret fişeği gibi parlamasına neden olan bu iz yüzünden zamanı Daemon ile geçirmek zorunda.
           Katy ile Daemon'un başından bir sürü olay geçiyor ama fazla ayrıntı vermek istemediğimden bunları geçiyorum. Söylemeden edemeyeceğim şeyde Katy'nin Daemon'un kafasına tepsisini dökmesi ve onunda buna gülerek karşılık vermesi.Yapma Daemon daha da aşık ediceksin kendine bizi.Kitabın bir çok yerinde yazım yanlışı bulunmakta ama içerik o kadar iyi ki pek umursamıyorsunuz bile.
            Eğer okumak isterseniz aşağıda Daemon ile Katy arasında geçen bazı konuşmaları okuyabilirsiniz (*´▽`*). Şimdilik bu kadarrrr !!!! (^v^)
             

         "Teşekkürler," diye mırıldandım ve sessizce "öküz." diye ekledim.Gür ve gırtlaktan gelen bir kahkaha patlattı."Bu, hanımefendiliğine hiç yakışmadı Kedicik." Hızla arkamı döndüm."Sakın bir daha öyle deme bana."diye çıkıştım." Birine öküz demekten iyidir, değil mi?"Kapıyı dışarı doğru itti. "İlham verici bir ziyaretti. Uzun zaman hafızamdan silinmeyecek."
               Tamam. Çizgiyi aşmıştı artık."Biliyor musun, hakkın var. Sana öküz demem çok yanlış.Çünkü öküz senin için fazla iyi kalıyor." dedim tatlı tatlı gülümseyerek. "Sen yavşağın tekisin."

    (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。)    


                 Daemon güldü. "O ne güzel ağız öyle. Çocukları onunla mı öpüyorsun?"
                
 (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。) 

             Yüzmek yapmayı istediğim son şeydi. Onu boğmak mı? Belki. Daemon spor ayakkabılarını çıkarıp fırlattı ve kotunu çıkardı. Altında şort mayo vardı. Sonra tek bir hızlı hareketle tişörtünü çıkarıverdi. Off. Daha önce de üstü çıplak erkek görmüştüm. Her erkeğin yarı çıplak gezme ihtiyacı hissettiği Florida'da yaşıyordum. Bu kadar çıplak erkekleri daha önce de görmüştüm. Bunun abartılacak bir şey olmaması gerekiyordu.
                   Ama dostum feci yanılmıştım.


 (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。) 


              "Eminim fareye benziyorum." "İyi gözüküyorsun ıslaklık sana yakışıyor. "Somurttum. "Şimdi yalan söylediğini biliyorum." Yanıma sokuldu ve hiçbir şey söylemeden parmaklarıyla çenemi kendisine doğru çektiğini hissettim. Çarpık bir gülümseme dudaklarını yukarı çekti. "Düşündüklerim hakkında yalan söylemem."


 (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。)                     (。♥‿♥。) 


    "Bu arada, çok... çok güzel olmuşsun. Gerçekten ahmağın biriyle olamayacak kadar güzel."Kızardım ve bakışlarımı indirdim. " Kafan mı iyi senin?" "Maalesef değil."











RELATED POSTS

2 yorum

  1. Bu kitabı elbet ben de okuyacağım :)

    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduktan sonra da bir daha elinden düşürmeyeceksin :D

      Sil