Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Yeni Kitaplar - Tiyatro!

21:26 Keiradaisy 0 Comments Category : , , , , ,


kitap
Tam kitaplığa bir raf daha ekleyip tamamen doldurmuşken, yeni kitaplarıma kavuştum. Tatlı Tehlike, Bacak Arasından Türkiye, Olur Böyle Boktan Şeyler, Kötü Prensesler ve The 100 21. Gün gönderilen kitaplardan. Çok teşekkür ediyorum. The 100 serisi ve Kötü Prensesler bitti bile. Bacak Arasında Türkiye’nin yarısını geldiği gün okumuştum ama biraz ara vermeye ihtiyaç duydum.


The 100, İki Hayat Arasında ve Tersyüz imdadıma yetişen Sinem tarafından hediye edildi bana. Hediye kitap almak kadar güzel bir şey yokmuş şu dünyada. Bir kez daha anlamış oldum. Teşekkürler, öpücükler (xoxoxo).

Bunun yanında kendime de bir hediye verdim. Tiyatro Günü geçti. Belki biliyorsunuzdur. Bunun adına ücretsiz tiyatrolar da vardı. Ben de Çirkin oyununa gittim. Yönetmen Semih Çelenk, oyuncu Rüçhan Gürel ve gitarıyla ona eşlik eden Gökhan Gümüş’ü tebrik ediyorum. Çirkin, tel gözü olmadığı, kambur olduğu, topalladığı için kötü damgası yiyen bir adamın müzik ile tüm bu sıkıntılarını atlatmasını anlatıyor. Oradan da bu kadar senedir İzmir’de olmama rağmen hiç gitmediğim Asansör’e gittim. Eğer buraya gelme şansınız olursa manzaraya karşı kahve içmek için gitmenizi öneririm.



RELATED POSTS

0 yorum