Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Movie 43 - Çatlak Film (2013)

22:48 Keiradaisy 0 Comments Category : ,



Uzun süredir tur dışında yazı yazmadığımı fark ettim ve boş bulduğum ilk anda yeni yazı yayınlamaya karar verdim. İlk önce işe girdiğimi söyleyeyim. Heyoooo. Bu kitap almak için iyi bir sermaye oldu açıkçası, hatta ilk maaşımın büyük kısmını D&R’daki şu büyük indirime yatırdığımı söyleyebilirim, geri kalanı da İzmir kitap fuarında harcamayı planlıyorum. Tabii onları daha sonra nereye koyacağımı inanın bilmiyorum… Neyse nerede kalmıştım. İşe girdim işte, nöbet sistemiyle çalıştığım için koskoca bir günü (24 saat) orada geçiriyorum. Bol bol da boş vaktim oluyor. Hele geceleri uyuyamadığım zamanlar geçmek bilmiyor. Eee ben de ne yaptım bu boş vaktimi kitap okuyarak ve bir sürü film izleyerek değerlendirdim.

İzlediğim birkaç film uykumu tamamen açtı ve yok etti. Yerle bir etti diyebilirim… İşte bahsedeceğim filmlerden biri bu. Aslında hiç yazmamayı planlamıştım ama olurda bir gün denk gelirsiniz oyunculara bakıp izlemek isterseniz bir kere daha düşünün diye bu yazıyı yazmaya karar verdim.  Aslında bazı yerlerde katıla katıla güldüm. Lütfen beni yargılamayın.

Filmimiz Movie 43 namı değer Çatlak Film. Imdb’de 56 bin oyla 4.4 puan almış. Film gerçekten de oldukça çatlak o yüzden Türkçeleştirme gayet güzel olmuş. 2013 yılında yapılmış bir film. Unutmadan şunu söyleyeyim film +18 unsuru taşıyor






Konuya geçelim. Kardeşinin 1 Nisan şakası üzerine ona oyun oynamaya karar veren abi ve arkadaşı bu kardeşi oyalamak ve bilgisayarını ele geçirmek için bir plan hazırlarlar. Plandan çok o anda uydurdukları bir şey de diyebiliriz. Buna göre internette herkesten gizlenen, tüm ülkelerde yasaklanmış bir film olduğunu ve bunu bulmasını isterler. Filmin ismi Movie 43’tür… Kardeş internette filmi ararken birbirinden tuhaf film kesitlerine rastlar. Film boyunca bir sürü simayı bu şekilde görüyoruz. Kimler yok ki?  İlk aklıma gelenler Hugh Jackman, Kate Winslet, Anna Faris, Emma Stone, Richard Gere, Jack McBrayer, Kare Bosworth, Uma Thurman, Chris Pratt, Kristen Bell…


-SPOILER-


Gelelim spoilerlı bölüme. Filmde neler yok ki. İlk önce sondan başlayacağım. Resimde görüldüğü gibi bir kedi var filmin sonunda ufak bir kesit. Bir adam ve sevgilisinin arasına giren sapık bir kedi hakkında… Çok ciddiyim adamın kedisi olan bu erkek kedi adama aşık ve onunla ilgili bir sürü fantezisi var. Bunu öğrenen sevgili adamla ya o ya ben konuşması yapıyor ve kedinin evden gitmesine karar veriliyor. Daha sonra ne mi oluyor kedi kadını arabayla eziyor, tüfekle vuruyor… Kadın kendini korumak için kürekle ona vurmaya başlıyor ve kendini ufak bir kızın doğum günü partisi içinde buluyor. Ne kadar durumu açıklamaya çalışsa da çocuklar kıza saldırıyor ve onu öldürüyorlar. Bu kadar bitti. -_- Bunda sapıklık ne diyorsanız o sahneleri anlatmadım. Sizinde zihninize kazınmasını istemem. Üstelik hak etmiş olsa da hayvanlara şiddete film dahi olsa karşıyım.

Bir bölüm vardı ki yerlere yattım. Çocuklara hani toplantı gibi bir şey yapılır da cinsellik anlatılır ya. Cinsellik dediğim karşı cins anlatılıyor. Onun önemini anlatan bir bölüm. Kızımız erkek arkadaşının yanında ilk reglisini oluyor. Daha önce bu konu hakkında hiçbir şey duymadığını düşündüğüm erkek arkadaş o kadar endişeleniyor ki ambulans bile çağırmaya çalışıyor. Hiç değilse bu bölümü kesinlikle izlemenizi öneririm. Bir de baba ve erkek çocukların bu olaya iğrenç deyip gaz çıkarması var gülerek o ayrı konu…

Aslında şimdi anlatacağımız oldukça garip… Bir kız ve erkek arkadaşı görüyorsunuz… Adam kıza evlenme teklifi edecek ama kızın da ona söyleyecekleri var. Adam sözü kıza veriyor önce ve kız onun ilki olmasını istiyor yani üstüne kakasını yapmasını (ama şu da var burada kaka olayı daha çok benzetme olarak kullanılmış gibi geldi bana) Adam ilk buna karşı çıksa da kız onu ikna ediyor ve adam da güzelcene ne bulursa yiyor, buna müshil ilacının tamamı da dahil. Artık tutamayacak durumda ama ona de kızla kavga ediyor ve kız kaçıyor. Kızın peşinden evlenme teklifi ederek koşan adama araba çarpıyor ve bummmmmm. Her yer ama her yer kaka olmuş durumda -_- Allah’ım nasıl bir şeydir o. 

-SPOILER-


Hala bu filmi yerlere mi vursam yoksa izleyin mi desem karar verememiş durumdayım. Ama film ilginizi çektiyse izleyin…Yalnızken…

Fragmana da bir göz atın oldukça eğlenceli gözüküyor aslında. ٩(●˙˙●)۶

RELATED POSTS

0 yorum