Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Alışveriş!

21:57 Keiradaisy 8 Comments Category : ,




kitap


Yine dayanamadım indirimi bulmuşkennn koşturdum... Dayanamıyorum ne yapayım! Hala da alacaklarım var O.O Her yerde Harry Potter'ın ciltli kitaplarını arıyorum. Gezginler seferber oluyorlar sağolsunlar. 

Neyse bakalım neler almışım;




kitap


Bunlar canlarım, Migros'un şu %40 indiriminden. Öyle bir durum ki indirimli kitapta bile indirim vardı! Fişte görünce güldüm bi :D Sonsuza Dek'i bulamadım ne yazık ki. Ama Saraydan Hikayeler'i koydum hemen. Golem ve Cin ise almayı düşünmediğim kitaplardandı (en azından indirime girene kadar çok pahalıııı) görünce aldım. Umut zaten vardı bende seri kitapları almazsam olmazdı. Yani hep bir bahanem var benim.


kitap


Ondan sonra hazır Balçova'ya gitmişken bir de Kipa'ya girelim dedik kardeşimle.
İlk gün gidip Julie Garwoodları aldım. Bunların hepsi de indirimli bu arada. İkinci gün dayanamayıp yine gittim ve geri kalanı aldım. O kadar söyledim kart vermeyin benim elime diye ama kimseyi dinletemedim. Sol alt iki kitap 1 liraydı O.O bir baktım onları da almışım...


kitap


Bunları da mı aldın e be kızım derseniz... Evet! Gürmar'da karşıma çıktılar. Annemler de yanımdaydı, alın dedim kırmadılar...


kitap


Alışveriş maceram bu kadardı. Bunları alırken çok çile çektim... Nöbet çıkışı önce dershane yaptım sonra alabildim. Buradan içtiğim ve beni gün boyu ayakta tutan kahvelere teşekkür ediyorum. Yarın onlarla yine samimi olacağız. Bir sonraki alışverişte görüşmek üzere. Yakında olacağını düşünüyorum.Hem de çok!!!

Not: Bağış kabul edilir :D Yüzsüzüm ne yapayım :D Koyacak yerim kalmadı kitaplık istiyorum, bir de hayır işlemek isterseniz ciltli Harry Potter arıyorum :D Tabii bunlar işin şakası ama yollarsanız da hayır demem. (Kahveler yüzünden hep böyle saçmalamam)



RELATED POSTS

8 yorum

  1. Merhaba,
    Çok güzel bir alışveriş olmuş. Kipa'dan birkaç tane kitap ben de aldım ama bazı yazarları okumadığım için karar veremedim. Julia Quinn ve Julie Garwood'u daha önce okumadım. Julie Garwood'un Gelin kitabının yorumunu okumuştum o yüzden onu aldım. Yorumlarını merakla bekliyorum. Keyifli okumalar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelin kitabını okumuştum sanırım emin değilim ama aynı yazarın Düğün kitabını okumuştum, hoşuma gitmişti, umarım sen de beğenirsin. Julia Quinn'in 3 kitabı vardı bende, biri arkadaş kurbanı oldu... Hazır uygun bulmuşken aldım bende. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bir de not yazmış bak bak ya :D Geliyorum evini basıcam Ece :D I cant take it anymore stop it stop it ! -.- Kendimi Elena gibi hissettim stop it'i yazarken.Yalnız Julia'lar çok güzel görünüyorlar :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O.O gelirken bir şeyler getir ama abur cubur tarzı, oturup kitap okuruz :D

      Sil
  3. Hiç kıskanmadım hiiiiiiiiiiiiç. Hele Golem ve Cin'i hiç kıskanmadım asdfgbfdsa:D

    YanıtlaSil
  4. Birilerinin doğum gunu yaklasiyor, belki bir delilik yapar ona Golem ve Cin i alirim hic belli olmaz :D

    YanıtlaSil