Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Star-Crossed

23:02 Keiradaisy 0 Comments Category : ,




Yeni bir dizi daha. Star-Crossed uzaylıların Dünya'ya gelmesiyle başlayan bir dizi. Diğer uzaylıların aksine onlar dünyayı ele geçirmeye değil, yok olan gezegenlerinden kaçtıkları için buraya geldiler.


Tabii bizim insanlarımız da anında saldırıya geçip, onları yakaladılar ve hapsettiler... Konuyu anlattıktan sonra yorumuma geçiyorum. Emery 6 yaşındayken, yaşadığı bölgeye bir uzay aracı çarpar. İnsanlar onların neden geldiklerini anlamadan, ellerinde hiçbir silah bulundurmayan bu uzaylılara saldırırlar. Bu kargaşa içinde bir Atrian çocuğu olan Roman, kaçarak 6 yaşında olan Mery'nin evinin arkasındaki barakaya saklanır. Emery onun nereden geldiğine bakmaksızın korur, yemek verir, onunla oynar. Aralarındaki arkadaşlık ilerlerken bir gün askerler (asker sanırım pek emin değilim) Roman'ı yakalarlar. Roman'ın öldüğünü düşünen Emery hayatına devam eder. 
Şimdi ise aradan 10 yıl geçmiştir. Atrianlar, Sektör adında yüksek güvenlik önlemleri bulunun bu yerde tutulmaktadırlar. Artık insanlar kaynaşmalarının gerektiğini düşündüklerinden gençlerden oluşan bir grup Atrian'ı liseye kaydederler. Tabii ki bu okul Emery'nin okuludur ve Roman onu görür görmez tanıyacaktır.


Gelelim yoruma. İlk başta kızı görünce bir ikileme düştük. Dedik bu kız 16 yaşında olamaz! Olmamalı yani. Tamam biraz kıskançlık yapıyor olabilirim ama oldukça büyük gösteriyor. Öte yandan Roman'a bayıldım (tahmin edilebileceği üzere). Yüzlerinde ve boyunlarında bulunan dövmelerden bahsetmiyorum bile.


  


Dizide bana gerçek olamayacakmış gibi gelen şeylerden biri kimsenin bu uzaylıları sevmemesi. Şimdi açık olalım ben gider konuşur, arkadaş falan olurdum  yani. Belki biraz çekinirdim ilk başta ama dizideki herkes gibi bir korkmazdım. Nefret falan etmezdim. Bir de belli bir insan topluluğunun uzaylıları savunacağını düşünüyor insan. Sonuçta onlara inanan oldukça fazla. Tabii bu kadar konuşuyorum ama daha dizinin ilk bölümü. Bir sakin olayım, belki durumlar ilerideki bölümlerde değişir.
Dizi biraz gençlik dizisi olsa da  benim ilgimi çektiğini söyleyebilirim. Kararsız kaldıysanız hiç değilse bir bölüm izleyin.


Sanırım dizinin konusu Roswell UFO vakasından esinlenilmiş. Vikipediadan direk aldım yazıyı:

Roswell UFO vakası, 1947 Temmuz ayında ABD'nin New Mexico eyaletinin Roswell şehrinde meydana geldiği iddia edilen ve Roswell efsanesi'ni başlatan olay.
8 Temmuz 1947 yılında New Mexico eyaletinin Roswell kasabası yakınlarında, ABD'nin İdaho Eyaleti'nde orman servisi için kurtarış pilotluğu yapan Kenneth Arnold'un, 25 Haziran'da kayıp bir uçağı Washington Eyaleti'ndeki Cascade Dağları üzerinde aramaya çıkışının ve tahminlere göre dört metre yükseklikte, saatte 222.000 km (120.000 mil) hızla giden dokuz tane disk şeklinde uçan daireler gördüğünü iddia edişinin iki hafta sonrasında bir "uzay gemisi" ele geçirildiği duyuldu.
Ancak ertesi gün ABD Ordusu bu haberi yalanlayarak bunun bir meteoroloji balonu olduğunu iddia etti.




RELATED POSTS

0 yorum