Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kısa Bir Yazı

17:19 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , , , ,




Bildiğin kış gelmiş! Dondum. İzmir’e dönmeden önce bari bir kar göreydim diye düşünmüştüm gerçek oldu. Pek memnum kaldığımı söyleyemem – içerde olunca gayet güzel – dışarıda beş dakika kaldıktan sonra parmaklarımı hissetmemeye başladım.

Neler yaptığıma dair kısacık bir yazı yazayım dedim. Öncelikle çok yakında Locke Lamora’nın Yalanları kitabının yorumu yazacağım. Kitabın yarısındayım ve hemen bitmesin diye yavaş yavaş okuyorum. Gerçekten çok iyi kurgulanmış. Hadi be onlar mıymış dediğim birkaç sahne oldu. Yazılar biraz ufak olduğu ve kitap kolumu ağrıttığı için de birazcık yavaş okuyor olabilirim tabii. Ama kesinlikle aklımda kalacak bir kitap. Locke’a karşı da bir hayranlık beslemeye başladım ister istemez.

Daha sonra da Beyaz Yakalı Serseriler kitabının yorumu yer alacak. Tur kitabımızdı zaten. Ben sinüzit ağrılarıyla baş ederken yorumu yazamadım. O yüzden geciktirmeden yazmaya çalışacağım. Beyaz Yakalı Serseriler’in öncelikle kapağı çok hoşuma gitti.  Bir de çevirmenin ismi kapakta yer alıyordu. Sanırım ilk defa bir yayınevi kitabın kapağında çevirmenin ismini yazıyor ya da benim dikkatimi çekmemiş daha önce. Yazıları büyük ve akıcı bir konusu var. Anita’ya da benziyor (zaten kalbimi çalan kısmı buydu).

Pek film izleyemedim – bir sürü adi korku filmi hariç - ama bir sürü izlenecek film çıkarttım. Büyük olay yaratan ama izleyenler tarafından fiyasko diye tanımlanan The Interview – Görüşme izlenecek listesinde en başta yer alıyor. Lucy, Maymunlar Cehennemi, I Origins, Galaksinin Koruyucuları diye devam ediyor liste.

Bir de Modern Family adlı diziye başladım ve bayıldım. Kesinlikle izleyin. 20 dakikalık bölümlerden oluşuyor ve akraba olan üç aileyi (baba – oğul – kız) konu alıyor. Varlıklı ve kendinden genç İspanyol bir bayanla evli baba, gay oğlu ile partneri ve üç çocuğu ve çocuk ruhlu eşiyle kızı konu alıyor. Bölümler arasında yer alan ufak röportaj olayı da diziye ilginçlik katıyor. Dizi çok  eğlenceli ama bazı yerlerde öyle bir konuya giriyorlar ki kendimi ağlarken buluyorum.

Bakalım başka neler oldu. Kitap aldım! Almazsam olmazdı. Bir sürü de kitap geldi okunmayı bekliyorlar. Telefonum bozulduğu için resmini çekemedim… Bilgisayara sardım bu sefer. Onda da ekran kartında sorun çıktı Skyrim bir köşede duruyor ama ben açıp oynayamıyorum. Bu yüzden de başka şeylere sardım ve klasörlerimi değiştirdim. Oldukça çekici oldu bence :D

manga


Neyse bu kadar yazı yeter yine baş ağrısı çekmeye gidiyorum ben!




RELATED POSTS

2 yorum