Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

13. GKK Blog Tur | Endgame - James Frey | Oyun Tanıtımı

18:00 Keiradaisy 0 Comments Category : , , , , , , ,




Oyun tanıtımında ne yazılabilir ki? Girip oynuyorsun!

Şaka tabii bu. 

Şifreleri çözemediğim için kötüleme politikası gibi bir şey. Endgame sadece kitapla sınırlı kalmıyor ve gençlerin en çok zaman geçirdiği yere götürüyor bizi: İnternete!!!! Kitabın sayfalarında yer alan bilgilendirmelerle (ve en arkadaki adresleri unutmamak lazım) Endgame oyunu başlıyor! (ne çok ünlem kullandım be, ne hallere getirdin beni Endgame)

İlk siteye girdiğimizde Endgame amblemiyle karşılaşıyoruz. Bir daire, göz ve birbirini yiyen iki yılan (ürkütücü). Birkaç saniye ekrana baktım “Ne oluyor bacım,” diye sonradan çözdüm olayı amblemi çeviriyor ve bir click sesi duyuyoruz daha sonra. Bu ses bizi bilgilendirmeye götürüyor. Türkçe dil de mevcut. Okuyup da kabul etmenizi öneririm (ben okumadım hehehehe).

Şaka okumadan kabul etmeyin. Ne güzel Türkçe bulmuşken… Yazıda Endgame’in ne olduğu, ne yapmanız gerektiği ve kurallar yer alıyor. Bazı yerlerine kıl olmadan edemedim söylemeden geçemeyeceğim. Bir yerde kazanırsak tüm manevi haklardan vazgeçeceğimize ve tüm etkinliklere katılma zorunluluğumuz olabileceği yazıyor. Bunun karşısında da alabileceğimiz tek şey büyük ödül. Yol ve konaklama parası sizden çıkacak söylemedi demeyin. Yani bir okuyun ondan sonra kabul edin sözleşmeyi.

Ben ilk siteye girdim. Oyun çözümüyle ilgili fazla detay veremiyorum çünkü haklı olarak yasaklamış adamlar. Yoksa herkes birbirine bakarak çözerdi. 

Oyunu çözemedim arkadaşlar. O kadar uğraştım demek ki bende kafa yokmuş. Umarım bu konuda benden daha iyisinizdir. En iyisi bir denemeniz. Ben daha şimdiden pes ettim ki Youtube’tan tutun Google Earth’e kadar bir sürü yere götürüyor site bizi. Şans sizinle olsun ey Türk halkı :D Her ne kadar bu oyunda şansa yer olmasa da!


Kazanırsanız da bana hediye kitap  alırsınız artık.

RELATED POSTS

0 yorum