Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun!

08:52 Keiradaisy 0 Comments Category : , ,


Sevgililer Günü ile ilgili çok uzun bir yazı yazmayı planlamıştım ama sonra düşündüm, kendimi daha fazla depresyona sokmama gerek yok... O yüzden yazıdan vazgeçtim. Kısacık bir şey olacak yani.
Sürekli mangalar da okuduğum olayı yazıyım size. Japonlarda Sevgililer Günü iki ayrı gün olarak kutlanıyor (14 Şubat ve 14 Mart). İlk gün kızlar erkeklere hediyelerini veriyorlar, diğer gün de erkekler... Bir de bunların teşekkür olarak geri verilen günleri var. Karışık iyicene. Onlarda alınan çikolatalar gerçek aşkı temsil etmiyor bu yüzden kendileri yapıyorlar. Bu sayede de sevdikleri kişilere açılma fırsatı yakalıyorlar. (Bunlar hep ne yazacağımı bilmememden kaynaklanıyor. Ne saçmaladım şimdi değil mi?)


                                     
Okuduğuma göre Sevgililer Günü'nde 36 milyon kalp şekline çikolata satılıyormuş.50 milyon da gül veriliyormuş.  Eğer onlardan  alan varsa acıyıp bana da bir tane alabilir. Hiç sorun etmem.Güllere dönecek olursak %73 civarı erkekler alıyormuş. Geri kalanı da kadınlar. Ben şimdiye kadar hiç duymadım kadının erkeğe gül aldığını ama güzel yani. Yazının devamına da benim gibi yalnız olanlar ya da açılamayanlar için Sevgililer Günü kartı ekledim. Çekinmeyin bakın.






Tabii ondan önce bir Sherlock'a yer vermek lazım. Onların arasındaki bromance beni benden alıyor hep. Gelelim yalnızların kartlarına...





Sevgililer Günü'nüz kutlu olsun. Aşktan hiç ümidinizi kesmeyin. 

RELATED POSTS

0 yorum