Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Siyah Buz Okuma Etkinliği || Kitap Yorumu ||

22:52 Keiradaisy 0 Comments Category : , , , , , , , ,

pegasus kitap

Keşke onu sevebilselerdi.

Lauren Huntsman, ailesinin baskılarıyla büyümüş bu  yüzden ailesinden intikam almak için onların onaylamadığı her şeyi yapan bir kız. Bu yüzden bara gidiyor, içiyor ve bir kovboyla gece boyunca dans ediyor. Kovboy’un getirdiği içkilerden birinin tadını farklı bulsa da önemsemiyor ve onunla gitmeye karar veriyor.
Ve bu karar Lauren’ın sonu oluyor.


Lauren bu korkunç yerin son anısı olmasına izin vermeyecekti. Gözlerini yumdu ve karanlığın içine kayarak uzaklaştı.

Bu olayın üstünden bir yıl geçiyor.
Britt ve arkadaşı Korbie dağ evine gitmeye karar veriyorlar. Başlarında da koruma görevinde Korbie’nin abisi Calvin var. Ne yazık ki Britt ve Korbie dağ evine aşırı kar yağışı nedeniyle gidemiyorlar. Uzun süren yürüyüşten sonra tam umutlarını kaybetmişlerken kulübenin ışıkları ile sıcağa kavuşuyorlar. Şimdi iki yabancı ile birlikte kalmak zorundalar. Olayların bundan sonra başladığını söylememe gerek yok herhalde?

“Bir kız dudak parlatıcısına her zaman ihtiyaç duyar.”

Siyah Buz!!! Ciltli güzellik. Becca Fitzpatrick’i Hush Hush Serisi ile tanımıştık. Bu kitap ondan daha güzel. Tamam  tamam ikisi de oldukça güzel. Mason olsun, konunun değişikliği olsun çok hoşuma gitti. Uzun zaman önce almıştım ama okuyamamıştım şimdiye kısmetmiş bak. Yazıların büyüklüğü çok iyiydi, çok ufak değildi, gereksiz kalınlıktan kaçınılmıştı. Kapak zaten çok güzel. (Bereni yiyim Mason.)

“Daha sonra bize uğrasan iyi olur, Mason, çünkü bir deneme sürüşüne çıkabilecek yeni bir dudak parlatıcısı aldım.”
“Ah, bir öpüşme testi ha?”

Kitap aşk ile cinayeti çok iyi harmanlanmış. Kimin iyi kimin kötü olduğunu bilemiyorsunuz. Hoş ben üstüm yeteneklerimle daha kitabın başında anladım. :D  Kitabı okumanızı öneririm. Bu güzel (ciltli) kitaba bir şans verin.

“Baltalı katiller değiliz. Öyle olmadığımıza yemin bile ederim.”

Kitap hakkında not: Lütfen tavşanları öldürmeyin. :( 


pegasus kitap
                               
  Sayfa Sayısı: 384
Yayınevi: Pegasus
Yazar: Becca Fitzpatrick
Çevirmen: Sevinç Seyla Tezcan 
Orijinal Adı: Black Ice

Âşık olmak hiç bu kadar tehlikeli olmamıştı…

Beni ona bakarken yakalayınca hemen gözlerimi kaçırdım.
Bakarken yakaladığına inanamıyordum.
Ona karşı hissedebileceğim çekim fikrinden nefret ettim.
Beni rehin almıştı.
Beni isteğim dışında alıkoymuştu.
Son iyilikleri bunu değiştiremezdi.
Kendime onun gerçekte kim olduğunu hatırlatmalıydım.

Ama gerçekte kimdi?

RELATED POSTS

0 yorum