Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Aşka Düşüş - Lauren Kate

22:07 Keiradaisy 1 Comments Category :




Düşüş serisinin karakterlerinin Sevgililer Günü maceralarına hoş geldiniz! Ara kitap niteliğinde olan Aşka Düşüş de Shelby, Miles, Roland, Arriane, Daniel ve Lucinda'nın Sevgililer Günü'nü ziyaret ediyoruz. 


 
BİRBİRİNİ SEVEN SEKİZ GENÇ
DÖRT FARKLI HİKAYE
ÖZEL BİR GÜN

Herkesin aşk hikayesi farklı...

Kimi beklenmedik. Kimi karşılıksız. Kimi yasaklanmış. Kimi sonsuz.

İşte Lauren Kate'in hayranlık uyandıran DÜŞÜŞ karakterleriyle 

Sevgililer Günü'ne özel olarak kaleme aldığı bu romanda da buna tanık olacaksınız!



Kitap hala Tutku'da ki zamanda geçiyor yani geçmişte. Hikayeleri teker teker ele alacağım ama spoilersız anlatmamım imkanı yok. Yani bundan sonraki yazı spoilerlı! Bu demek oluyor ki yine kendimi tutamadım ve yazdım da yazdım. Demedi demeyin. Ama ondan önce bu kitap için seçtiğim şarkı:


    Augustana - Counting Stars



Spoiler!

İlk hikayemiz Shelby ve Miles'ın Sevgililer Günüyle ilgili. Bölümün ismi de
 "Beklenmeyen Anda Gelen Aşk".
Yani gerçekten de beklenmeyen bir anla geldiğini söylemek zorundayım şu ana kadar Miles ile Shelby'i yanyana hiç düşünmemiştim. Hayır efendim bir an bile böyle bir şey aklımdan geçmedi. Miles ve Shelby en son Daniel'ın duyurucusuyla geri şimdiki zamana döneceklerdi ama bir yanlışlık sonucu kendilerini Orta Çağda buldular. Hem de Sevgililer Günü civarında. 
Bazı gelişmeler sonucu Miles o kafasından çıkarmadığı şapkasını kaybediyor ve Shelby o andan itibaren resmen Miles'ın farkına varıyor. Eh oldukça hoş çocuk farkına varsın bir zahmet. Şu anda böyle sakince yazabiliyorum ama ilk okuduğumda nasıl sinir olmuştum. Tamam Miles mutlu olsun ama ben onu kimseye vermeye razı değilim ki! Nasıl kıskançlıktan delirdim anlatamam.
Kendi zamanlarına dönmek için yeni bir duyurucu bulmak zorundalar ve bunun için bu zamandaki meleklere bakınıyorlar. E tabii Luce'a denk geliyorlar. Daniel tarafından terk edilmiş zamanın Luce'u oldukça üzgün. Shelby gerçek dost olduğunu yeniden kanıtlıyor ve Luce'a yardım etmeye karar veriyor.

Bunlarda bölümün alıntıları :

"Duyurucuların içindeyken yokluğunu çektiğin şey dudak koruyucusu muydu?" 


"Yapamam... Özellikle bana böyle bağırmaya devam edersen..."


"Artık adamın peşine düşmek zorundayız," dedi Miles çaresizce.


"Aşk Tanrısı'nın kupası bu olmalı."


"Luce! Aşkın aptal bir kitaptan daha güçlü olduğunu bilmiyor musun?"


"Aşka inanmıyor musun? Senin bir kalbin yok mu?"


"Seni ve beni kastetmiştim. Buradaki halimiz hoşuma gidiyor."


"Sevgililer Günü'nü son derece romantik bir yerde hoşlandığım kızla birlikte geçirebileceğimi düşündüm."



"Roland'ın Sevgililer Günü" ile diğer hikayeye geçiyoruz. Meğersem bu zamanda Roland'ın bir sevdiceği varmış. Rosaline... Roland kendine engel olamıyor ve kendini Rosaline'in yaşadığı yerde buluyor. Gizli gizli buluştuğu yere yani Rosaline'nın yatak odasına atıyor kendini. Tabii bu arada sakarlığı üstünde olan Roland önce bir kuleden düşüyor. Geçmişi hatırlıyor, neden ayrıldıklarını falan. En sonunda karşısına çıkmaya karar verince görüyor ki Rosaline evlenmiş ve bir çocuğu var, bir tanesi de yolda. Dram... Dram... Dram... 


Roland Lucinda Price'ın ne yaptığını bildiğine inanıyordu. Ne yaptığını bilmediğinde bile o hep doğru olan şeyi yapardı.


Roland bunun henüz farkında olmadıklarını düşünüp sırıttı.


Dirseğinin etrafında doğrulurken Cam'in yeşil gözleri şaşkınlıkla ve dikkatsizce bakıyordu. Şelalenin durmaksızın vurduğu vücudu morarmıştı. Fakat en kötüsü, kanatlarıydı...


"Senin bir hayatın yok. Sen öteki tarafı seçen cennetten kovulmuş bir meleksin. Sen bir şeytansın."


"Aşk Cehennem demek."



"Arriane'nin Sevgililer Günü" devam eden hikayemiz.
Dur bir dakika. Sanırım yanlış anladım. Arriane Tess'e mi aşık?! Kitaptaki en iyi hikaye ödülü açık ara farkla Arriane'e gidiyor. 2 aşık, ilk görüşte aşk ama biri iyi, biri kötü tarafta. Birlikte olmaları çok zor. En sonunda ayrılmaya karar veriyorlar ama Tess buna dayanamıyor. Ve ne yapıyor dersiniz, kanatlarını koparmaya çalışıyor! Bunu görünce şok geçiren Arriane ne pahasına olursa olsun onun elinden yıldız iğnesini almaya çalışıyor. Bu anda da Arriane'nin boynundaki izin nasıl olduğunu öğreniyoruz...

"Bu kişi küçük bir şeytanmış."


 "Biliyor. Ve beni geri istiyor."


"Ruh eşim olarak bana katıl, Arriane. Bana katıl ve Cehennem'in kademelerindeki yerini al."


"En azından Daniel'ın aşkı sevdiği kişinin kendi doğasına ihanet etmesini gerektirmiyor."
"Bundan o kadar emin misin?"


Belki de aşk kişinin kendi kendine yalan söylemesiydi.


"Kalbimi kırdın, Arriane. Beni sen iyileştiremezsin."

 


















Tamam sırada Daniel ve Luce var. Lucinda Orta Çağ zamanına gelir ve Luce'u ele geçirir. Bu sayede Daniel ile geçirebileceği tek Sevgililer Günü'ne kavuşmuş olur. Daha önceden Luce ve Daniel'a yardım etmeye karar vermiş olan Shelby ve Miles en klasik şiiri Luce'a yazarak onu Sevgililer Günü'ne davet ederler. Klasik ama Luce'un yemeyeceği bir şiir. Daniel'ın böyle bir şey yazması zaten imkansız. Yine de şenliğe giden Lucinda'nın aradığı şeyi bulduğunu söyleyebilirim.

Güller kırmızı                                    Roses are red
    Menekşeler mor                                Violets are blue
Şeker tatlı                                          Sugar is sweet
Sende öylesin                                    And so are you

                                               Bu gece seni arayacağım.                      I will look for you tonight
                                        Sevgiler, Daniel                                     Love, Daniel




 Luce neredeyse kahkaha atacaktı. Bu Daniel'ın asla yazmayacağı bir şeydi.


Maskesinin altından zümrüt yeşili gözler onunkilere kenetlendi.


"Bir erkeğin hayal gücünü harekete geçirebilir."


Hiç birinin bizi izlediği hissine kapılıyor musun?"
Daniel gülümseyerek, "Her zaman," dedi. 
"Belki de bizim koruyucu meleklerimizdirler," diye mırıldandı Luce şakayla.


"Hiçbir şey. Sadece öp beni, hiç durmadan öp."




RELATED POSTS

1 yorum

  1. Merhaba,

    Yazılarınız ve resimleriniz çok güzel sizi takibe aldım.
    Sizide bloguma beklerim
    Sevgiler,

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil