Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Elit - Kiera Cass

15:45 Keiradaisy 0 Comments Category :



Maxon! Maxon! Maxon! Kim ne derse desin Maxon! (Kardeşimle bu konuda kavga ediyoruz. O Aspen hayranı)

     Seçim serisinin ikinci kitabı olan Elit bitti ve bir sonraki kitabın çıkmasına daha çok var. Ne yapalım bekleyeceğiz  artık. 



Sarayda 6 kız... Savaş kızışıyor.

"Babamdan gelen mektubu ellerimde tuttum.
Aspenin prenses olamayacağımdan emin oluşu aklıma geldi.
Halk oylamasında en sonuncu olduğumu hatırladım.
Maxonın haftanın ilk günlerinde verdiği şifreli sözü düşündüm...
Gözlerimi yumdum ve kendimi yokladım.
Bunu gerçekten yapabilir miydim?
Illéanın yeni prensesi olabilir miydim?"

Saraya 35 kız girmişti, şimdi 6 kız var.
Ve artık Elitler Prens Maxonın aşkını kazanmaya çok daha kararlı.
Zaman Americanın aleyhine işliyor. Biran önce karar vermeli.
Çocukluğundan beri birlikte gelecek hayalleri kurduğu Muhafız Aspen mi?
Yoksa nefes kesici romantizmiyle başını döndüren Prens Maxon mı?
Kimi seçerse seçsin, aklı diğerinde kalacak.
Ve Asi Kuzeyliler bu peri masalının mutlu sona
ulaşmaması için ellerinden geleni yapacak.




Yorumum:




     
     Elit'te kızlar 6'ya indi. America'nın artık bir karar vermesi lazım çünkü Maxon'ın kalbi onda olsada, eğer America gitmeye karar verirse başka bir kızı seçmek zorunda. Sonuçta hayatını geçireceği kızı tanıması gerekiyor. E bunun için de diğer kızları tanıması gerekiyor ki Mer olmazsa en iyi seçenek kim anlayabilsin. Bu da kitap boyunca bizi triplere sokacak haliyle. Ne kadar sinir olduysam da hak vermeden geçemedim. Ama o kadar da yakınlaşması gerekmiyordu. Her neyse kitabın sonunda söyledikleri zaten tüm bu kötü yanlarını silip götürdü.
Kitaptaki bir bölümde gözlerim doldu, çok duygulandım. Oradaki acıyı kendi içimde hissettim bile diyebilirim. Yazarın anlatış tarzı o kadar güzel ki kitap boyunca tüm olayları sanki siz yaşıyormuşsunuz gibi hissedebiliyorsunuz.
     Kitapta bol bol seçimler konu alıyor doğal olarak. Bunun yanında da bir kaç kere asilerin saldırısına uğruyor saray. Kral'a feci antipati beslemeye başladım. Zaten Mer'i sevmediğini öğreniyoruz. Biz de çok meraklıydık ona! Bir de Aspen var... Ne kadar kalbimin birincisi Maxon olsa da, Aspen'e kıyamıyorum. Hele yazarın sitesindeki Aspen hakkında yazıyı okuyunca ona olan sevgim arttı. 
Kitap o kadar akıcı, o kadar güzel, o kadar sinir bozucu ki -bu yazıyı yazan kişi Maxon'ın başkalarıyla ilgilenmesini tasvip etmiyor- ne zaman bitti anlamadım.

                                                           


                                                            The One Hakkında :
 Çıkacak yeni kitabın eki olarak Maxon'ın hikayesini de okuyacağız. Seçimler olmadan önce, Aspen, America'nın kalbini kırmadan önce Prens Maxon'ın hayatında bir kadın vardı. Vardı derken Maxon'ın çocukluk arkadaşından bahsediyorum. Kız buna aşıkmış (tabii ki) ama Maxon bunu reddetmiş. Ayrıca America'nın ilk seçildiği zamanı, America ile ilk tanıştığı zamanı Maxon'ın ağzından okuyacağız. Yani umarım. Çevirirlerse kavuşabiliriz anca.






ALINTILAR


"Çünkü hala senin hakkında çok az şey biliyorum ve sen daima kusursuz görünüyorsun. Kusursuz olmadığına dair elimde kanıt olsa iyi olurdu."


"Berbatım. Dirseklerimle çalsam da aynı sonucu elde ederdim herhalde."
"Bunu denemeliyiz. Belki dirseklerinle daha iyi çalarsın."   
(America Marlee'ye piyona dersi verirken)


"Seçimde öğrendiğimiz bir şey varsa, o da bazı kızların korkutucu derecede katil iç güdüleri olduğudur. Balo elbiselerinin sizi aldatmasına izin vermeyin."


"America Singer, derhal buraya gel." 
Koşarak önüme geçti, göğüslerimiz birbirine değerken ayakta dikildik, tek kolunu belime doladı.
"Söyle." diye fısıldadı.
Dudaklarımı kenetledim.
"Peki, o halde başka iletişim yöntemlerine bel bağlamam gerekiyor."


"Sevgilim, sorun nedir?"


"Aa, bir keresinde de takımına dizimi geçirdim."


Kanatlara benzeyen, ufak bir maske gözlerimi kapatıyor, beni gizemli kılıyordu. (Ruhsuz adlı kitap da ki gibi?)  


"Maxon! Moxan!" diye bağırdım. "Durdur! Durdur, lütfen!"


"Maxon Schreave, sen istemediği ama elinde tuttuğu oyuncağı başkasının olmasına katlanamayan bir çocuktan başka bir şey değilsin."


"Sizi çok seviyor olmalı."


Lucy tiz perdeden, "Maxon sizi seçmek zorunda,"dedi. "Bana umut veren tek kişi sizsiniz."


"Beni eline geçiremezse, seni ister diye korktum."



RELATED POSTS

0 yorum