Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

GKK BLOG TURLARI | Uzun Metrajlı Hüzünler - Danielle Steel | Kitap Yorumu

21:32 Keiradaisy 7 Comments Category : , , , , , , ,






Sayfa Sayısı: 400
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Novella
Çevirmen: Bahar Yaldız Çelik
Orjinal Adı : Betrayal

Hayatı, iskambilden yapılmış bir kule gibiydi; yıkılması için tek bir hamle yeterdi...

Tallie Jones başarılı işlere imza atmış güzel ve ünlü bir Hollywood yapımcısıdır. Sağ kolu ve aynı zamanda en yakın arkadaşı olan asistanı Brigitte'in de onun bu başarısındaki payı büyüktür. Genç kadın mesleğindeki önlenemez yükselişin aksine ilişkilerinde aradığı mutluluğu uzun süre bulamaz. Ancak sonunda, kendisi gibi yönetmen olan sevgilisi Hunt'ın onun için doğru insan olduğuna inanır.

Her şeyin yolunda gittiğini düşündüğü sırada, yeni film için yatırımcının hesap denetimi istemesiyle, Tallie'nin hayatında dönüm noktası olacak gelişmeler yaşanır. Genç kadın ortaya çıkan mali sorunun, değer verdiği bu iki insanla bağlantısının olduğunu öğrendiğinde ise yıkıma uğrar ve kendini aklının ucundan bile geçmeyecek olayların içinde bulur.




Merhabalar. Kariyerimin son bulduğunu bugün keşfetmemle beraber yıkıldığımdan dolayı yorum biraz geç geldi. Şu an birazcık toparlanmışken yazımı yazayım dedim.

Tur kitabımız Uzun Metrajlı Hüzünler, en yakın arkadaşı Brigitte ve dört yıldır çıktığı, aynı evde yaşadığı adam olan Hunt’ın ihanetine uğrayan Tallie hakkında. Tamam ,derseniz şimdi aldatmışlardır klasik kitap ama ne dolaplar dönmüş ne olaylar olmuş tek tek piyasaya çıkıyor.

Ünlü bir yönetmen olan Tallie ve ortağı Hunt yeni projeleri için bir yatırımcıyla anlaşıyorlar. 
Bu yatırımcı hesap yönetimi isteyince de Tallie büyük bir şokla karşılaşıyor. Avukatı Victor, Tallie’nin hesabından her ay 25 bin harcandığını keşfediyor. Tallie ise sosyeteden uzak, para harcamayı sevmeyen, çok ünlü olsa bile atlet kot takılan bir kadın. Bunun yanında ortaya çıkan ve Tallie’nin kartıyla parası ödenmiş bir sürü otel kaydı var. Her ikisi de suçu birbirine atsada ortadan kaybolmuş 1 milyon dolar mevcut. Parayı kim aldı, kim yalan söylüyor ve Tallie bunların karışışında ne yapacak kitap boyunca bunları görüyor ve birazda sinir oluyoruz.

Tabii kitapta aşkta mevcut, FBI ajanı Jim’de ortaya dalıyor ve her kötü anında Tallie’ye destek oluyor.

Kitap anlatımı yalın ve bana göre daha çok drama kaçan bir kitaptı. Moralim iyi olsaydı daha iyi bir yorum yapabilirdim ama elimden anca bu kadarı geliyor mazur görün beni :)


-spoiler-
Tallie her ne olursa olsun o kadar iyi düşünüyor ki beni deli etti. Arkadaşına ve sevdiği adama bu yalanları, öğrendiklerini konduramadı. Üstelik her ikisi de  o kadar kendilerini haklı buluyorlar ki Tallie adına ikisini de öldüresim geldi.
-spoiler-

RELATED POSTS

7 yorum

  1. Merhaba! Seni mimledim :3 Yaparsan beni çok mutlu edersin :D Bakmak istersen http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2014/09/mim-2-kitap-kahramanlar-ve-biz.html buyur :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiniz de mimlemiş oldunuz ,işte :D İkiniz adına yaparım ben :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Aynı mime mimleyen üçüncü kişiyim sanırım :))
    http://usengeckizinkitapligi.blogspot.com.tr/2014/09/mim-kitap-kahramanlar-ve-biz.html
    Yazıda biraz sorunlarından da bahsetmişsin çok geçmiş olsun :/ Ne denir bilemedim ki şimdi :( :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4. kişi :D Teşekkür ederim mim için :) Düşünmeniz yeter yaparken etiketleyen herkes adına yapacağım :D
      Hallettim o sorunları savaştım vazgeçmedim :P Yine de teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Çok sevindim o zaman :DDD 4. kişi mi o.O :DD

      Sil